hoe kun je foto`s hernoemen (niet taggen dus) of mappen maken met sony xperia Z1?

zonder computer, dus inplaats van de namen met getallen ( bijvoorbeeld 0793.jpg) wat de telefoon zelf geeft, deze naam veranderen..of mappen maken in de map van alle foto`s (foto`s sorteren dus) bij vele telefoons kan dit..maar ben er nog niet achter hoe dit met de xperia z1 moet

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Je gaat naar bestandsbeheer zoek de foto op druk op de naam, dus bijv 123,jpg. Je krijgt een aantal opties waaronder hernoemen. Het kan natuurlijk zijn dat eea een beetje afwijkt omdat ik op mijn telefoon gekeken heb hoe dit gaat en dat is geen Sony.
Denk er wel om dat je .jpg laat staan.

Toegevoegd na 7 minuten:
Nieuwe map maken, ga naar de map waar je de nieuwe map in wilt maken. druk op de menu knop (3 streepjes) en hier krijg je een aantal opties waaronder nieuwe map maken. Vervolgens kan je met knippen/kopiëren plakken de foto's verplaatsten.