Wat zijn de echte grootgebruikers? ( zie toelichting)

Met grootgebruikers bedoel ik zeg maar met internet endan de mb's zoals YouTube wat verbruikt nog heel veel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je voor persoonlijk mobiel gebruik?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja

Antwoorden (6)

Ik denk wikipedia, met al z'n pagina's in verschillende talen. Facebook kan ook wel, daar dit social network meer dan een miljard gebruikers en fanpagina's en honderden spelletjes telt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee zo bedoel ik ht niet;p
Kijk als je een YouTube filmpje kijkt dan verbruik je veel megabyte en wat zijn er nog Laar grtoe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wikipedia? Dat is voornamelijk simpele tekst dat doet weinig.
Voor PC's nieuwsgroepen/torrents.
Voor mobiels moet je gewoon zo denken: film>muziek>afbeelding>tekst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van online navigate, zoals google maps.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles wat streamt. Video, audio.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als ik uitzending gemist kijk, dan gebruik ik behoorlijk wat mb's. Per 2-3 seconden verbruik ik 1 MB
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
youtube, facetime, skype, appstore (wanneer je downloadt. veel apps zijn rond de 20MB/stuk!) etc. ...

in iedere geval niet whatsapp en email. tenzij je grote bijlagen toevoegd. maar tekst stelt geen reet voor!