Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik de meldingen van de nu app (iPhone) met voetbalstanden uit?

Ik wil dus wel gewoon breaking news ontvangen maar ik wil niet de standen van grote Nederlandse clubs in Europa en in de Eredivisie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je een nieuwe app installeerd, dan komt een nieuwe mapje in je instellingen pagina. Ik geloof dat je daar je instellingen van je app kan aanpassen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar ik heb dus alleen de optie van breaking news uitzetten ..
Dat wil ik wel houden. Misschien laten ze dit als breaking news zien maar ik zie een doelpunt nou niet als breaking news
Ga naar instellingen
Ga dan helemaal naar onderen en klikdan op de app waar je geen meldingen meer van wil krijgen
Klik op pushberichten en sleep dan alles naar links
Ps klik op waardevol antwoord aub
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ten eerste staat de nu app daar helemaal niet. Ten tweede heb je de vraag niet goed gelezen want als ik pushberichten uitzet krijg ik geen breaking news meer en dat wil ik dus wel.
Ps; nee dat doe ik niet aangezien het geen waardevol antwoord is. Zeker niet als je er om vraagt ..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou de app moet er wel bij de instellingen staan en je kan de specefieke dingen van de app niet weghalen
Je kan wel alle pushberichten van een app weg halen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding