Het is al niet de shuffle functie. Naar mijn weten betekent het dat een album of een lijst met muziek opnieuw begint wanneer deze afgelopen is. Dus het is een soort van cyclusfunctie.

Toegevoegd na 1 minuut:
In jouw geval heb je 168 nummers, als die allemaal afgespeeld zijn, dan begint je iPod terug te spelen bij nummer 1.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
... en dat heet 'repeat all' of 'repeat map'
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is de herhaal functie, als hij blauw is begint hij na het laatste nummer weer bij het eerste. Als je erop tikt en er komt een 1 bij te staan herhaalt hij dat ene nummer.
Als hij wit is doet hij dus niks