wat is de goedkoopste abonnement voor blackberry, maakt niet uit welke blackberry ?

internet, belminuten en sms.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt op T-mobile.nl kijken of op KPN.nl. De BlackBerry Bold 9780 is de meest verkochte BB en eigenlijk ook wel het fijnst. Je betaald rond de 30 euro per maand (bij T-mobile.nl de eerste 3 maanden gratis) Bij KPN is het ook 30 euro maar betaal je ook nog aansluit kosten.

Ook zou ik een silicone hoesje kopen. Als je dat doet hoef je hem ook niet te verzekeren want hij is dan toch goed beschermt. Let op, je krijgt er geen silicone hoesje bij. Je kunt deze bij verschillende webshops kopen. Bijv:. Dit is de grootste aanbieder van Nederland in BB hoesjes.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maakt wel uit welke telefoon ;-). Vuistregel is om te kijken naar acties, die zijn veelal goedkoper. Er is niet '1 beste abonnement'.