Mijn zoon wil een backup maken van clash of clan . Hij heeft een samsung galaxy s3. Wie heeft een stappenplan?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Inloggen met een google account, daar kun je je Clash of Clans account aan koppelen.
Klik rechts op de tandwieltjes en dan zie je staan: Google+ Sing In. Daar moet je op klikken en dan inloggen met je google+ account. Als je die nog niet hebt kun je die vrij snel aanmaken via google. Op deze manier is het ook mogelijk om op meerdere apparaten te kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe bedoelt u eigenlijk ''een backup maken'' Zijn Clash Of Clans account over zetten naar een andere telefoon bedoelt u dat?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als het goed is krijg je het email adres te zien van jouw google+ account. Wat krijg je precies allemaal te zien?