Cydia en Installous starten niet meer op, wat nu?

Als ik op mijn gejailbreakte ipod Cydia of Installous gaan ze meteen terug naar het beginscherm wat nu?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Had je maar niet moeten jailbreaken...

Antwoorden (3)

itunes tegoed kopen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je vraag is onduidelijk, in de zin van, niet compleet. Als ik jou vraag 'wat is dat groene ding daar onder het wiel van mijn auto?' geeft het evenveel (even weinig dus) info als jouw vraag. Welke versie van iOS en welke iPod? Welke Jailbreak? Hoelang staat die er al op? Is het een tethered of untethered versie? Sinds wanneer is hij ermee gestopt en heeft hij uberhaupt gewerkt? Heb je opnieuw opstarten al geprobeerd? Heb je het herstellen en opnieuw jailbreaken al geprobeerd? Welke app heb je als laatst gedownload? Heb je iets veranderd aan de instellingen van Cydia of Installous? Heb je hem intussen geupdate? Werken de apps nog die je via Installous hebt gedownload?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je een tethered jailbreak, wat betekend dat als hij een keer uit valt je opnieuw moet booten via de computer.
Je moet hem dus weer aansluiten op je computer, uitzetten en dan in Red Snow 'Just Boot' aanklikken.