Ik wil graag de mobiel Samsung Galaxy Txt (B5510) kopen alleen overal op internet is die niet op voorraad?

Wat ik niet snap is hoe kan het dat ze bij alle webshops online niet op voorraad zijn?

Toegevoegd na 4 minuten:
En is die telefoon ook simlock vrij, want ik wil wel mijn simkaartje van vodaphone erin kunnen doen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De galaxy txt is niet de beroemdste smartfone dus dat is een van de redene zijn bus even door googlelen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik dacht jij dat dit een populaire telefoon was. Ik las alleen maar goede reviews daarover. Dus ik zal het niet makkelijk in de winkel vinden deze telefoon?