hoe kan ik What's app (Gratis) installeren op iPhone?

Hallo, ik heb Whatsapp geprobeerd te installeren via de Appstore en ik heb er zelfs 4 x 0,88 cent voor betaald... En hij installeerd hem en er komt niks. Alleen een lege app. Dit vind ik een beetje raar, heb betaald voor niks.

Nu dus mijn vraag;
Kan ik deze app gratis installeren op een of andere manier? Of op de juiste manier?

En nog een vraag; kan ik mijn geld ook terug eisen?
(niet dat het heel erg is, maar gewoon of dat mogelijk is want het is en blijft verneukerij of misschien een error die moet worden opgelost...)

Yora.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ik zou proberen om op je computer in iTunes naar de App store te gaan en daar in te loggen met je ID waar je ook Whatsapp mee hebt gekocht.
Vervolgens kan je hem (waarschijnlijk) opnieuw gratis downloaden.
En daarna sync je je iPhone met je computer en zet je Whatsapp erop.

Als het dan ook niet werkt kan je Apple bellen. Zij kijken dan of je hem daadwerkelijk hebt gekocht en zoeken een passende oplossing.

Suc6!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou beginnen met itunes deleten en opnieuw te installeren, dan opnieuw proberen, als het weer niet lukt ga je op je iphone naar de itunes store, en als er dan op de iphone staat, ''installeer'' inplaats van ''koop'' dan kun je het gewoon downloaden, dat werkte ook bij mij toen ik doodle jump een paar x had gekocht.

(..Je kan het geld niet terug opeisen, want ik heb ook dit zelfde probleem gehad bij Doodle jump, en dan zeggen ze iets van: je hebt de keuze gehad om een paar keer ja/nee te kiezen,)