met welke ANDROID telefoon kan je perfect gta 3 en gameloft games spelen die ook nog onder de 100 euro is?

het kan via marktplaats (geef ook link aub)

Toegevoegd na 9 minuten:
geef link als het kan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Onder de 100 euro ga je nix vinden.
De galaxy gio is ongeveer 130 euro maar die proccesor is niet krachtig genoeg voor dit soort games.
Bij de galaxy ace twijfel ik nog die kost rond de 200.
maar de beste smartphones beginnen bij de 500
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals hierboven al vermeld word, ga je onder de 100 euro niks vinden. Je zult hiervoor echt een snelle processor nodig hebben. Zelf heb ik een samsung Galaxy SII met deze kan ik perfect need for speed spelen bijvoorbeeld. Nieuw is deze leverbaar vanaf 420 euro, Ook zou je een HTC sensation XL kunnen nemen deze is ook snel zat. Je hebt van HTC en LG nu ook 3D telefoons zonder bril, is ook bijzondere ervaring vooral tijdens het spelen van games. Reken hier ook op zeker prijzen van 400 Euro +.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een iPhone 3gs voor €350
Apple levert goed kwaliteit met die iPhone en je kan alle spellen van gameloft en GTA spelen vis de appstore!