Nee hoor, er zit een Li-ion batterij in die geen last heeft van "geheugenverlies".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb wel eens gelezen dat hij kan ontploffen, is dit waar?
Nou zelf heb ik een iphone. En mijn dochter speelt wel eens spelletjes erop terwijl hij oplaadt dan word hij heel erg heet je kan hem niet meer vasthouden en dan is het bet wel gevaarlijk want hij viel toen zo een keer uit die spelletjes laten hem vooral warm worden als hij warm word is het maar toch beter om hem te laten liggen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat meer om de app van Sleep Cycle. Is het dan gevaarlijk?
Het is niet gevaarlijk, je kan gewoon op je ipod bezig als ie in de oplader zit. Dat verhaal over het te heet worden is ook onzin, hij wordt alleen te heet als je heel lang hem heel erg belast, door bijv. erg grote 3D spellen erop te spelen 2 uur lang. Maar sleep cycle is veel lichter, en het zou geen probleem moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, voor het gebruik maakt het niets uit.
Doch is het niet geheel zonder risico's en dan doel ik op de aansluiting van de connector.
Deze aansluitingen zijn vrij kwetsbaar, als er een keer een verkeerde beweging mee wordt gemaakt dan kan de aansluiting binnen de pad stuk gaan.
Dit soort defecten staan nagenoeg op nummer 1 van de lijst, dit geld niet alleen voor de i pad's maar voor elke tablet en smartphone.
Het kan 100 keer goed gaan, maar het hoeft maar één keer fout gaan.