Hoe schakel ik Voice control uit op mijn iphone 4?

De home knop van mijn iphone 4 werkt sinds kort niet meer, mogelijk door waterschade. Alleen het vervelende is dat hij de heletijd op voicecontrol springt en soms dus verschillende mensen belt.

(Mijn iphone is gejailbreakt) IOS 7.0.3

Mijn vraag is of er iets bestaat in cydia hoe ik dit kan veranderen? Ik heb al activator, ifile en een paar andere tweaks geprobeert,
maar helaas werkt er geen een.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

dat probleem heb ik inderdaad ook! alleen heb ik hem niet gejailbreakt had het net weer om de 2 minuten springt die aan en nu is ie weer gestopt, er is geen mogelijkheid om hem uit te zetten heb alles al nagezocht