Kan ik met een defecte toestel die via de hi site gekocht is een nieuwe vragen bij een kpn winkel?

Ik heb namelijk gebeld met de klantenservice en zij zeggen dat ik hem de hele order moet annuleren inclusief mijn abbo, en alles terug sturen naar hun.
Vervolgens moet ik 10 dagen wachten voordat ik een nieuwe order kan plaatsen. dit zelfde order is op dit moment zelfs 3 euro per maand duurder. Dus zou graag een nieuw toestel willen waar ik recht op heb, dit is namelijk een fabrieksfout . Kan ik hiermee gewoon in een kpn winkel binnen lopen?
Want er is geen hi winkel hier in de buurt, en hi en kpn werken toch samen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hi is een dochteronderneming van kpn. Ik denk dus dat je wel bij de kpn kan binnenlopen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thanks, ik zal het proberen!