Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe heten 'niet-werkende' display modellen in een winkel?

Voor mijn onderneming heb ik niet-werkende telefoons nodig, om er een foto van te maken. Klinkt onlogisch, maar het gaat om het hoesje erom heen, de telefoon hoeft dus niet te werken.

Iemand enig idee hoe dergelijke producten heten en waar deze eventueel te koop zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
712
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dummy
Antoni
11 jaar geleden
Moordigger, (no) pun intended?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Huh?
Antoni
11 jaar geleden
Het woord "dummy" heeft twee betekenissen: "nep-" en "domoor". Hierdoor lijkt in je reactie een woordspeling (een "pun") te zijn ontstaan. Omdat je zo kort reageert, wordt je reactie namelijk grappig, omdat iemand ook kan denken, dat je "domoor" zegt tegen de vraagsteller. Wie een Engels woord gebruikt dat een tweede grappige betekenis heeft, maar het woord niet (zo) grappig bedoelt, kan na zijn opmerking zeggen: "No pun intended!". Dat betekent dan, dat de woordspeling onbedoeld is. Voor de zekerheid vroeg ik het even na, maar ik begrijp nu, naar aanleiding van je tweede reactie, dat je de woordspeling niet had bedoeld. No pun intended, dus! Hoe dan ook, bedankt voor het veroorzaken van een glimlach op mijn gezicht!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

dummy/dummies:

http://www.dummyphones.com/SearchResults.asp?Search=rumor
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Men noemt het ook wel een mockup.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze heten zoals genoemd dummy's.

En deze display modellen kom ik regelmatig tegen in de lijsten van faillisementveilingen. Ik zou dus aanbevelen eens te kijken bij BVA Auctions of Proveiling.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding