Hoe kan het dat mijn iphone ineens uitvalt op een bijzondere manier?

Sinds een paar maanden heb ik een iphone 5s. Als ik deze ga gebruiken loopt hij soms vast en dat duurt dan een halve minuut ongeveer. Daarna krijg ik een helemaal wit scherm met in het midden een zwart apple teken. Dat duurt 10 seconde en daarna gaat hij naar me beginscherm toe. Je hoeft verder geen pincode in te voeren.
Het is best vervelend dus ik hoop dat iemand raad weet met dit probleem

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
zelfde probleem, zelfs nog ernstiger

Het beste antwoord

Het schijnt een probleem van iOS 7 in combinatie met een iPhone 5S te zijn. Zou verholpen moeten worden door de update iOS 7.1 te installeren. Als je dat nog niet gedaan hebt zou ik dat zeker doen.

Je vind de update bij Instellingen - Algemeen of via iTunes.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als dat niet helpt of geholpen heeft dan contact opnemen met Apple, zit er iets niet helemaal lekker in je iPhone (valt onder de garantie). Tenminste als je geen jailbreak hebt geïnstalleerd. Als je die wel hebt dan herstellen naar de nieuwste iOS versie en kijken wat er zonder jailbreak gebeurt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt! Ik had het nog niet geinstaleerd en ga dat gelijk even doen!