Waarschijnlijk duurt dit nog even. Want verwacht wordt dat er geen opvolger voor de iPhone 5c komt aangezien deze wereldwijd een flop blijkt te zijn. (Door o.a. Het te kleine verschil tussen de prijs van de 5s en 5c). Ik denk dat het toestel goedkoper wordt rond de laatste dagen van de verkoop van de iPhone 5c, om allee definitief 'kwijt te zijn'. Dit zal waarschijnlijk zijn wanneer Apple weer de volgende generatie iPhone aankondigt, dit is meestal rond oktober/september.

Mvg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het wordt ook goedkoper, nadat er een nieuwe iPhone uit is...