hoe maak je mapjes aan op een samsung galaxy s2?

ik intalleeer nog al veel apps dus lijken mapjes mij wel handig :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken iemand die de samsung galaxy 1 heeft en daar kan het niet ik weet niet of het bij de 2de wel kan maar op iphone doe je dat door langer op app je vinger te houden. ( app niet openen) en de app de verslepen op een andere app en dan verschijnt er een mapje en daar kan je ook weer andere apps is slepen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de iphone wist ik het al.
mijn vader heeft namelijk een iphone 3gs

Het beste antwoord

Ga naar je homescreen en houd een vinger op het scherm ingedrukt voor een paar seconde. Dan zul je een paar opties zien, een daarvan is "create new folder".