Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Gewoon opnieuw downloaden.
De appstore ziet dat je het al gekocht hebt op deze account, opnieuw installeren is gratis.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de Iphone van iemand anders overgenomen, die gene had de app al gekocht. Nu heb ik dus een ander acount. Kan het dan niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja als je de inlog codes van de andere account weet wel.
Kimath
13 jaar geleden
Je kunt de app dan alleen terugkrijgen als die andere persoon even inlogt en voor je download. Zo heb ik van een collega Angry Birds gekregen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of je moet het ipa (iPhoneApplicatiebestand) nog op je computer hebben staan. Dan kun je hem gewoon herselecteren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de app al terug gekregen.. Even ingelogt op het andere account en opnieuw gedownload. :)

Andere antwoorden (2)

dit klopt, inderdaad, even als toevoeging:

je kan een app maximaal 5 keer (inclusief de 1e keer) downloaden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon opnieuw downloaden. De app-store zal denken dat je een update download (die altijd gratis zijn) en je de app geven. Als je niet meer weet welke app het was kun je in itunes rechts boven op je email adres klikken, dan toon account. Dan krijg je een venster waar je "Aankoopgeschiedenis" kunt bekijken. Groet, Paul.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding