Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik op de youtube app op mijn ipod een liedje opzoek kom ik vaak niet op het originele filpmje maar vaak op andere versies van andere mensen...

Hoe kan ik dit veranderen? Dat ik op de originele versie kom en niet bij die versies van de mensen. Of kan je dit niet veranderen?? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
682

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Helaas heeft iedereen die via de YouTube app een filmpje zoekt hier last van.. Meestal spelen sommige liedjes ook niet af. Dan moet je een andere zoeken met bijv. alleen de lyrics die pakt die meestal altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jammer genoeg heb ik dat ook helaas kan je daar niks aan doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dus dan maar kijken/luisteren via m.youtube.nl ?? Of niet ?? Of anders via youtube.nl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt dus ook niet
Uploaders van video's kunnen kiezen of hun video's op mobiele apparaten mogen worden afgespeeld. Platen maatschappijen zoals VeVo zetten dit altijd uit. Ook niet via de mobiele website van YouTube. Je zal het liedje moeten kopen in iTunes of in de winkel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding