Als ik op de youtube app op mijn ipod een liedje opzoek kom ik vaak niet op het originele filpmje maar vaak op andere versies van andere mensen...

Hoe kan ik dit veranderen? Dat ik op de originele versie kom en niet bij die versies van de mensen. Of kan je dit niet veranderen?? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Helaas heeft iedereen die via de YouTube app een filmpje zoekt hier last van.. Meestal spelen sommige liedjes ook niet af. Dan moet je een andere zoeken met bijv. alleen de lyrics die pakt die meestal altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Jammer genoeg heb ik dat ook helaas kan je daar niks aan doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke dus dan maar kijken/luisteren via m.youtube.nl ?? Of niet ?? Of anders via youtube.nl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat werkt dus ook niet
Uploaders van video's kunnen kiezen of hun video's op mobiele apparaten mogen worden afgespeeld. Platen maatschappijen zoals VeVo zetten dit altijd uit. Ook niet via de mobiele website van YouTube. Je zal het liedje moeten kopen in iTunes of in de winkel.