Hopen je mb's op bij t-mobile?

als je een abbo hebt met 500 mb en je verbruikt 200 mb krijg je dan volgende maand 800 mb? of gewoon weer 500? een vriend van me zij dat dit zo was. Een abbo bij t-mobile

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Helaas, je overgebleven MB's ben je kwijt.
Je begint iedere maand dus gewoon weer met 500 MB.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neen, je 500 mb staat voor je limiet. Verbruik je minder dan zit je dus onder (lees: binnen) je limiet. Verbruik je meer, dan krijg je waarschijnlijk te maken met bijbetalen of je downloads stoppen gewoon. Meeenemen naar de volgende periode zit er helaas niet bij.