Wat maakt een Blackberry zó bijzonder?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

met een blackberry kun je niet alleen mobiel bellen maar ook internet bellen. (in je postvak enz.) zelf kun je ook via hotmail een bericht verzenden die iemand anders op internet op hotmail kan vinden. De blackberry heeft als een van de weinige mobiels ook toegang tot allerlei apps. ook heb je verbinding met allerlei social networks. (facebook,hyves, twitter enz.). zelf heb ik ook een blackberry (torch) en ik vind hem simpelweg lekker in de hand liggen. ook vind ik het een mooie mobiel om naar te kijken. ik hoop dat dit je genoeg informatie heeft gegeven.

Er zijn tegenwoordig heel veel telefoons waarmee je op bijv. internet kunt, en die een qwerty toetsenbordje hebben.. dus dat vind ik een beetje onzinnige antwoorden. Blackberry waren/zijn gewoon een hype. Als je een smartphone wilt oke.. maar blackberry's vind ik nog steeds zakelijke telefoons. Toegevoegd na 1 minuut: Blackberry's zijn dus niet bijzonder.. de media weet er gewoon zo op in te spelen dat je denkt dat ze veel bijzonderder zijn dan die andere telefoons.

Op een black berry krijg je direkt je e-mail binnen en ook meteen te zien. Op een smart phone zie je het pas als je de e-mail app activeert. Ik heb voor een provider gewerkt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100