Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn teken op het ding waarop je moet drukken voor muziek op mijn iPod, is gewoon wit.

Zie foto, hoe kan ik het terug oranje maken zoals het altijd al geweest is?
Ik heb al eens opnieuw opgestart.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
660

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dan is het bestand beschadigd. Je zult je Ipod moeten herstellen (opnieuw installeren).

Toegevoegd na 3 minuten:
Je Ipod herstellen is wat anders dan opnieuw opstarten. De software moet worden teruggezet en daarna moeten de apps opnieuw geinstalleerd worden.

Met IOS5 is dat een peulenschil omdat alle instellingen als backup worden bewaard en je de backup kunt terugzetten.

Anders kan je je iPod ook herstellen als je deze aan ITunes koppelt op je PC.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
probeer een Hard Reset door de home-button en de stand-by button (bovenaan) tegelijkertijd in te houden. Mocht dat niet werken, dan is er geen ander optie dan je iPod te herstellen via iTunes (probeer eerst te herstellen vanaf de vorige reservekopie. Werkt dat niet, dan moet je hem herstellen als een nieuwe iPod)


Maar: als je je iPod hebt gejailbreaked moet je even nagaan wat je allemaal geïnstalleerd hebt. Jailbreaks zijn namelijk niet zo stabiel als de standaard iOS
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding