Via bluetooth. Dat doe ik altijd. Ik neem aan dat je PC en je mobiele telefoon over Bluetooth beschikken. Is reuze makkelijk. Zelfs ik als digibeet had he zó voor elkaar. Lekker zonder kabeltjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb voor je gegoogled op "acer E310 connect PC" en dan krijg je wel antwoord, zo te zien.

------- (Engels) -------

How to connect Acer Liquid mini E310 to my laptop?

It is more simple when you think! You may connect Acer Liquid mini E310 to PC or Mac in 3 steps::
Install official software Acer Connect© (Download).
Choose connection mode: USB, Bluetuth, Port (if cable Acer is available, see the original package).
Launch installed software Acer Connect© and press «Connect».
Ready! You may download, upload or share your music files, video or documents!
Also you may share Internet connection over the local network with your Acer Liquid mini E310, just press «Share Internet Connection».

Toegevoegd na 2 minuten:
Let op dat er een hyperlink naar de Acer Connect software in de tekst staat. Die is niet meegekomen in dit antwoord. Het betreft de tekst "(Download)" in de eerste stap. Dit is de betreffende link naar de Acer Connect software:
http://omoby-usa.com/download.php?type=software&name=Acer