Waarom werkt mijn WIFI niet op mijn Blackberry curve 8520?

Ik heb verbinding gemaakt met mijn wifi thuis, sleutel etc opgegeven. Maar als ik dan wil browsen geeft hij aan dat ik mijn 'radio' aan moet zetten. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik kan wel gewoon via het vodafone netwerk. Ik wil mijn wifi thuis gewoon gebruiken omdat ik met dat vodafone netwerk meer batterij verspil dmv het gebruik van GPRS, waardoor hij opnieuw het beste netwerk blijft zoeken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Kijk eens op http://blackberry-nl.com/index.php?topic=5030.0 daar staat een soortgelijk probleem met antwoord. Uiteraard kan dit aan meerdere zaken liggen! Lees de handleiding van de curve en routeren goed dit. Misschien vind je verder op het Blackberry forum andere antwoorden. Succes
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het al opgelost, verwijderde de batterij en het werkt weer!
Dan is je router er waarschijnlijk niet geschikt voor.