is w'app gratis bij vodafone

ik heb onlangs een vodafone simkaart en daar heb ik 5euro gratis btgd bijgekregen.
Whatsapp is tog een jaar gratis? Waarom gaat er dan 2cent per bericht van af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Whatsapp zelf is het eerste jaar gratis maar je moet wel de internetkosten betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar bij w'app heb je internet nodig, en bij de andere gaat het niet af?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die andere heeft geen abbo? Die heeft ook beltegoed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die andere gebruikt misschien wifi.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha nee ik heb het gevraagd.