Hoe traceer ik mijn Android telefoon?

Vandaag mijn Android kwijtgeraakt òf gestolen. Er zat geen programma op waarmee ik 'm kan traceren. Maar wel Google Play. De simkaart is een SimOnly met alleen belminuten (welke ik inmiddels heb geblokkeerd) en geen internetbundel. De Sony Ericsson Play telefoon kan uiteraard wel op internet. Ik weet het IMEI nummer van het toestel. Welke app (die ik via Google naar mn telefoon kan sturen) werkt ook daadwerkelijk? Ik neem namelijk aan dat de vinder/dief ongetwijfeld ooit online gaat met dat ding of een GPS signaal heeft.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Installeer AndroidLost. Kan dacht ik ook achteraf als hij al verdwenen is.