ja. je kan via Whatsapp opties Whatsapp web

en vervolgens krijg je een QR code op je Ipad mini die je moet scannen waarmee je op je telefoon en Ipad kunt whatsappen.

Je dient hiervoor wel de nieuwste versie van Whatsapp te hebben.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dit kan. Dit kan inderdaad door het nieuwe Whatsapp web via internet, maar je kunt ook de app van Whatsapp downloaden op je iPad mini. Als je dan daar je telefoonnummer invoert, stuurt Whatsapp een bevestigings sms naar het opgegeven nummer. Als je die op je telefoon dan activeert, wordt je toegelaten op Whatsapp op je iPad mini. Helaas kun je dan niet ook nog Whatsapp hebben op je telefoon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan whatsappen via Whatsapp web alleen hier heb je een smartphone met de nieuwste whatsapp versie nodig. Bovendien moet je telefoon altijd met internet verbonden zijn.
Helaas is er nog geen app voor de iPad mini. Maar als je je iPad mini jailbreakt kan je de iPhone app er op zetten en dan werkt het wel.