Hoe herkent mijn computer mijn Samsung Galaxy S Plus?

Ik wil er namelijk liedjes op zetten, maar als ik hem via de bijgeleverde USB-kabel verbind, gebeurt er niets. Ik heb wel ergens gelezen over een programma dat je bij Samsung moet downloaden, Kies heet het volgens mij, maar hij vindt de Kies pagina op die website niet.

Zou ik eventueel een SD-kaart in de computer moeten stoppen? Die moet ik dan nog wel kopen, maar die kan wel in mijn computer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Beste,

Je kunt Kies voor jouw telefoon op onderstaande link vinden. Met Kies kun jij jouw telefoon verbinden met de computer en bestanden overzetten.

http://www.samsung.com/nl/support/model/GT-I9001HKDXEN-downloads

Sander
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die link werkt dan nu weer wel, vanochtend nog niet namelijk.

Andere antwoorden (1)

Als het goed is, als je je telefoon hebt aangesloten, zie je bovenin in je taakbalk staan dat je telefoon is aangesloten. Als je deze naar beneden schuift en je tikt op "usb aangesloten" en dan op "usb opslag aansluiten" en daarna op "ok" dan moet ie het doen.

Je kan ook via de verkenner van je computer naar je telefoon gaan, (deze computer en dan zie je een extra "schijf" verschijnen), mocht het via Kies niet lukken.

Kies moet je inderdaad downloaden, daarmee kan je veel gemakkelijker dingen doen op je telefoon.