Wanneer ik een contactpersoon toevoeg aan mn telefoon toevoeg die ook over whatsapp beschikt, kan ik daar op een of andere manier niet mee whatsappen?

Deze persoon verschijnt dan niet in mijn whatsapp-lijst. Als ik hem voor whatsapp uitnodigt heeft dit ook geen zin. Hoe kan ik toch met hem whatsappen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan het zijn dat diegene jou geblokkeerd heeft? Ik zou zeggen, sms diegene even..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet vaak even je whatsapp kontaktpersonen refreshen.Dit doe je door op het potloodje te tikken en dan menu - vernieuwen.
Zelfs als ie jou geblovked heeft moet ie wel als whatsapp gebruiker tevoorschijn komen. Anders even het nummer kontroleren of je dat goed hebt ingevoerd.

Antwoorden (2)

Misschien helpt het als je ze toevoegt (of bewerkt) met hun volledige 06, nummer, dat wil zeggen, +31 6 12345678.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je je whatsapp opent en dan rechtsboven op het potloodje klikt dan krijg je al je contacten en als je daar op instellingen klikt staat er in het lijstje met instellingen: vernieuwen. Als je hierop klikt vernieuwd die je whatsapp contacten lijst, dan zal die persoon ongetwijfeld tevoorschijn komen