van welke site kan ik het makkelijkst software downloaden voor een r4 ds kaartje?

ik heb net een nieuw r4 kaartje voor de ds-lite binnen, maar ik moet hem zelf nog installeren. Ik moet dus iets downloaden zodat ik gedownloade spelletjes erop kan zetten. HELP!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Even googelen levert deze site op:
http://www.r4r4.nl/r4-software.html
Let op dat je de goede firmware download, die voor de ds-i gaat echt niet werken op de ds-lite bijvoorbeeld.
Succes, je kunt het!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alvast bedankt voor je antwoord, maar wat is firmware?
ik had inderdaad al gelezen dat ik daarvoor moest oppassen. Maar ik heb echt geen flauw idee wat dat is. Ik heb verder ook niet veel info bij het kaartje gekregen. Het is dus een r4 kaartje 2gb, met een micro sd kaartje en zo'n usb ding met zo'n minikaartje in het r4 kaartje zelf. maar ik zal ook nog effe naar die website gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb gekeken en firmware 2.0 gedownload. Maar nu moet ik weer iets anders downloaden om dat rar bestand te kunnen openen! HELLUP!! ik snap er niks van. Waarmee kan ik rar bestanden downloaden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt winrar nodig om rar bestanden te kunnen uitpakken. Winrar is hier te downloaden http://www.winrar.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de tip, ga ik ook nog downloaden (winrar)