Zoek hem by zoeken daar vindt je hem altyd terug !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dat ook gehad, gewoon via je mobiel naar Google en dan blackberry app world typen, dan kan je hem gewoon koste loos weer downloaden, succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Druk op de menutoets, vervolgens nog een keer menutoets en kies alles weergeven. Waarschijnlijk staat ie er dan weer tussen? Zoniet, dan moet je m even opnieuw downloaden via blackberry.nl