blackberry gaat niet meer aan... wat nu?

ik heb een blackberry bold en ik had im ofzoiets (kan je mee op skype enzo) gedownload in appworld, toen ik me ging aanmelden voor skype viel mn telefoon in eens uit. ? dus ik deed hem weer aan met de oplader erin (ik dacht misschien is de batt. leeg) maar toen ging mn telefoon dus niet meer aan. hij gaat wel aan met zo n balkje met blackberry erboven maar als het balkje helemaal vol is doet ie niks meer? ik heb al een paar keer de batt. eruit gehaald enzo. maar het werkt niet... wat moet ik doen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Wat kan je doen, als je nog garantie hebt terugbrengen.
Heb ook veel problemen gehad met BB. Be mij duurde het 8weken voordat ik het terugkreeg.
Enja heb nog altijd af en toe problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat je kunt proberen is: een nacht de batterij eruit laten, mocht dat niet baten dan probeer je morgen even een software update(downloaden via blackberry.com, bb desktop software) ik ben er vrijwel zeker van dat hij je dan wel weer aangaat! Zou zonde zijn om hem daarvoor 5 weken op te sturen via de winkel;) good luck!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op je pc downloaden! En dan koppelen met de pc. Dan pakt hij je telefoon wel, heb t nl zelf meegemaakt
Probeer lang in de oplader te houden en na een kwartiertje weer eruit... Dat had ik ook gedaan daarna deed hij het weer.. Als het niet werkt moet je misschien ff naar de winkel en het vragen.. Succes!!