Hoe kan gratis gebruik maken van WiFi op mijn iphone?

Ik heb geleden een iphone gekregen, Maar als ik telkens op intertnet ga (wifi) dan merk dat dat mijn beltegoed gaat kosten. Dus hoe kan ik thuis of ergens anderes waar wifi is, van die wifi gebruik maken zonder dat het mij geld kost?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

gekregen ??? mazzelaar ?!

Let in elk geval op of je idd met wifi verbonden ben
dat zie je aan het tekentje
3g dan kost het je geld

dat veranderd naar een wifi tekentje (vorm van taartje/pizzapunt) als het goed is
je zult natuurlijk moeten verbinden met je draadloze thuisnetwerk en je ww moeten invoeren
deze wordt dan vanzelf toegevoegd aan je lijst
van wifi punten

En daar buiten kun je op plekken als in de trein of bij bijv de macdonald vaak gratis op wifi gaan
even netwerk zoeken aanklikken verbinden
vaak moet je dan wel via een inlog pagina even maar dat is geen probleem lijkt me
daarna worden ze meestal automatisch gevonden
en bewaard
let wel sommige gratis wifi punten hebben wel beperkingen

Op je iphone kun je in de appstore meestal wel gratis Appje vinden die een overzicht geeft van alle gratis wifi punten in je regio
zoek even op free wifi

en verder als je bij particulieren thuis bent tja dan kan je vragen of je de code mag
laat hem eventueel die zelf invoeren
zodat je ze niet kan zien wat de code is

vrienden zullen dat meestal geen probleem vinden
capthavoc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan moet je op de een of andere manier de pakketgegevens uitzetten. En dan kun je gewoon via wifi op internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
- Je gaat in je iPhone naar instellingen (het tandwieltje)
- Dan selecteer je Wifi
- Dan kijk je of het Wifi knopje aan staat
- Dan krijg je normaal een lijst met alle beschikbare wifi-kanalen
- Je kiest het kanaal waarmee je verbinding wil maken
- Indien dit kanaal een paswoord heeft kan je dit nu invullen
- En vanaf dan surf je gratis op Wifi
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet een wifi netwerk hebben en de code, je zoekt eerst bij instellingen je wifi netwerk en dan moet je al dan niet een wachtwoord invullen