waarom kan ik niet inloggen in mijn blackberry whats app world terwijl ik een blackberry ID heb?

Per ongeluk heb ik whats app (chat) gewist. Kan nu niet meer downloaden in whats app world, want dan moet ik een blackberry id hebben. Vervolgens een id aangemaakt en dan staat er: whats app reinstall, ik klik erop, moet ik inloggen en dan: Betaalservice bij de blackberry ID-overeenkomst.
ik scrol naar beneden en klik op: I accept en krijg dan een blackberry id schermpje met dat ik mn wachtwoord wil veranderen, of ik informatie wil ontvangen en 'view our privacy policy' maar meer niet? ik kan het dus niet downloaden?

nou vond ik door op forums te zoeken wel dit:

Zorg in ieder geval dat je registreerd bent met een BlackBerry ID, op volgende website: http://appworld.blackberry.com/webstore/ en vervolgens naar Register

1. Login (Sign In) met je inloggegevens op de volgende website: http://appworld.blackberry.com/webstore/
2. Je krijgt nu een scherm met 3 hoofdpunten, bij het 2e punt moet je de BlackBerry aansluiten op je notebook/PC doormiddel van de USB kabel
3. Je krijgt nu ook een verklaring te lezen, onderaan deze verklaring moet je op "accepteren" klikken voor de verklaring te accepteren
4. Rond vervolgens alle stappen af
5. Ga op je BlackBerry naar Appworld
6. Ga naar Myworld
7. Login met de BlackBerry ID inlogegegevens (zelfde inloggegevens als puntje 1)
8. Appworld functioneert nu

MAARRRR....
Ik ben mijn cdtje kwijt om te instaleren.
Dus mijn usb kabeltje werkt nu ook niet in mijn laptop.
WAT NU?
Kan iemand mij helpen?

(ik heb een blackberry bolt 9000)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je moet al een bb ID hebben gehad...anders had je whats app nooit kunnen downloaden van bb appworld. Je ID is je mailadres, je wachtwoord vul je in bij password en dan op login.. Als je je wachtwoord niet meer weet klik je op forgot password en krijg je de sucrity question, die heb je ook ooit ingesteld, daarbij krijg je een aanwijzing, als je die ook niet meer weet kan je een nieuwe aanvragen en naar je mail laten sturen. Hoop dat je dr uit komt!