Problemen met de wifi van een iphone 4s. wie kan mij helpen?

Ik heb pas een iphone 4s gekocht en de wifi heeft het de eerste week goed gedaan alleen de sindsdien heeft hij kuren. mijn instellingen kan ik nog wel openen alleen als ik dan naar 'wifi' wil gaan loopt of mijn instellingen vast en blijft 'wifi' grijs, of hij gaat wel naar de wifi maar hij vind daar geen een netwerk en blijft maar zoeken terwijl ik op andere telefoons en computers wel op de wifi zit. Ik heb mijn netwerk instellingen al gereset, mijn telefoon gereset met de aan/uit knop en homebutton en ik heb m al gereset via itunes dat ie weer op fabrieks instellingen staat. en nog steeds doet hij het meestal niet. Heel soms als ik m even opnieuw aan en uit heb gezet doet hij het even 1 minuutje maar dat is het dan ook. Weet iemand misschien wat het zou kunnen zijn of wat ik er nog mee zou kunnen doen om hem te maken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Soms ligt het aan de wifi router, probeer eens bij een andere wifi router.
Als dat het zelfde resultaat oplevert, zou ik maar garantie gaan claimen. Succes
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit ondanks dat de andere telefoons/pc's wel werken.
Wifi problemen zijn helaas een bekend probleem bij de iPhone. Zo te lezen heb je al een aantal dingen geprobeerd maar ik geef je nog even de link naar de iPhoneclub, hier staat een stappenplan over deze problemen.

Heb je ook je modem/router al eens gereset? Soms zit daar het probleem.

En je iPhone 4S, heb je die nieuw gekocht? Het kan voorkomen dat de radiochip of wifi-antenne die het wifi signaal oppikt defect is. Valt onder de garantie. Anders op zoek naar een reparatiebedrijf bij je in de buurt. Voordeel van dit soort bedrijven is dat je er een afspraak kunt maken (en vaak wachten tot de iPhone klaar is).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik neem aan dat je de iPhone 2ehands hebt gekocht? Het gebeurt namelijk wel vaker met de iPhone 4/4s. Na lange gebruik ontstaan er problemen in de WiFi/GSM chip. Reparatie is mogelijk MAAR reparateurs die deze uitvoeren zijn schaars. Ik spreek uit ervaring en kon destijds geen reparateur vinden. Je zou contact moeten opnemen met Apple voor een offerte. Ik heb een linkje toegevoegd naar een website waar precies wordt uitgelegd hoe je de chip kunt repareren. Je zult zelf zien hoeveel moeite er gedaan moet worden. Ik wens je verder veel succes.