Waarom werkt mijn wifi niet meer?

Mijn broer heeft mijn wifi een keer geblokkeerd thuis en nu is de blokkering Er af maar ik kan erthuisniet op

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Soms helpt het als je doet alsof jouw wifi een nieuwe wifi is. Je moet dan de gegevens van vroeger allemaal wissen en je opnieuw aanmelden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Omdat je mobiel/ laptop het wifi router heeft opgeslagen als "bekend" zal het proberen met dezelfde gegevens verbinding te maken. Haal het wifi router uit de lijst en verbind opnieuw. Mocht dit niet werken dan moet je met een laptop aan de wifi router en de router instellingen controleren.

Meestal werkt dat zo:
Doe een laptop bekabeld in plug 1.
Ga naar het IP-adres van het router.
Log in met admin en admin.
Controleer en indien nodig pas de instellingen aan of reboot de router.

Mocht je hier niet genoeg aan hebben kun je het IP van je router en de login gegevens vinden bij de handleiding/ doos van je router.