Nee, enkel als je hem hebt gejailbreakt, want dan moet je hem herstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, eerst lijkt het zo, maar na een tijdje komt het app voor app, liedje voor liedje terug, dus ga dan niet meteen herstellen, want dan ben je weer terug bij af!
Als je hem jailbreakt ben je alles kwijt, wat ik hoorde van een vriend, waarbij dat was gebeurd.
Succes, en veel plezier met IOs5!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn itunes zegt dat ik eerst alles van mijn iPad moet afgooien en dan pas ios 5 erop kan zetten want hij zegt dat mijn ipad al met een andere bibliotheek is gesynchroniseerd is. Hoe kan ik dit oplossen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ulope, jou antwoord klopt. Precies ging het ook zo bij mij :-)
waarom is al mijn muziek weg en synch met itunes op pc werkt niet meer?!? zowel op iphone als ipad2