Als ik mijn iPhone helemaal oplaad en hem vervolgens acht uur op standby laat staan is de batterij nog maar 70%. is dit normaal?

Of hoe kan ik het voorkomen? Hij geeft geen meldingen en alle apps sluit ik met de hand

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Beste Koen, zie ons antwoord bij een andere vraag.
Het is heel normaal dat een batterij van een smartphone snel leeg gaat. Dit komt omdat deze telefoons meer functies hebben en gebruiken dan een "gewone" mobiel. Zo blijven er bijvoorbeeld veel apps en functies aan de achterkant draaien die energie verbruiken, ookal gebruikt u ze niet zoals wifi, dataverbinding of gps. U kunt deze functies uitzetten of een app installeren die andere applicaties uitschakelt wanneer u deze niet gebruikt.
In de bijgevoegde link vindt u nog een aantal tips voor energiebesparing van uw batterij.