ik weet niet waar je woont, maar je zou naar de zwarte markt kunnen gaan, in beverwijk. daar kun je het voor 10 euro (ongeveer) laten doen.

je zou ook contact kunnen opnemen met je provider, als je hem (uit mijn hoofd) langer dan een jaar hebt, kunnen zij jou verder helpen en kan je hem gratis simlock vrij laten maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de zwarte markt in Vleuten bij Utrecht kan het ook. Ook voor ongeveer 10 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij een plaatselijke unlocker maar als je je telefoon al een jaar hebt kun je het gratis laten doen bij je provider maar doe je het bij een plaatselijke unlocker dan heb je geen garantie meer op je telefoon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook met gratis unlock software. Werkt wel alleen op oude mobieltjes, en zeker niet op nieuwe nokias
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij elke telefoonwinkel met een werkplaats erbij kan jou mobiel simlock vrij maken .
Kosten tussen de 10 en 15 euro .