hallo,
nou voor 90 euro kan je bij de intertoys een 10 inch tablet kopen:

http://www.intertoys.nl/games/qware-tablet-10-inch-582429.html

wel nog even iets daarover als je intertoys ziet staan denk je al bijna dat het echt om kinder tablets zal moeten gaan (dacht ik ook) maar dit blijkt om een q-ware te gaan alhoewel ik geen ervaringen heb met dat merk lees ik op zich wel goede recensies over de intertoys tablets.
maar als je iets meer te besteden hebt zou ik gaan voor de samsung galaxy tab 7 inch dan koop je gewoon waar voor je geld ik heb namelijk enorm goede ervaringen met samsung werkt goed snel en (meestal) makkelijk)
deze tablet is nu bij wehkamp in de aanbieding voor 236 euro dat is dus wel 36 euro boven je budget maar wel goede kwaliteit en goede garantie regelingen

http://www.wehkamp.nl/computer-telecom/ipad-tablets-e-readers/ipad-tablets-e-readers/samsung-galaxy-tab-2-7-0-tablet-pc/C31_6F0_6F0_746228/\

mvg Justin en heb je nog tips nodig reageer dan maar op dit bericht
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is Marktplaats een optie? Daar heb je al een Apple Ipad van de 1e generatie voor minder dan 200 euro! Merken als Samsung ed. zullen daar ook vast voor een 'prikkie' te koop staan. Zoek wel de goede advertenties uit en zorg dat je het product mag testen en dus zelf ophaalt. Vaak zit er zelfs nog garantie op. Wil je absoluut geen tweedehands zou ik eens kijken op een vergelijkingssite. Kijk in de folders of er niet toevallig korting wordt gegeven op het product dat je graag wilt. Meld je aan bij Groupon, daar zie ik wel eens aanbiedingen voorbij komen van refurbished modellen. Dit zijn vaak showroom modellen of retour gestuurde producten, deze zijn nieuw qua inhoud, alleen kan het voorkomen dat er een klein krasje aan de achterkant zit. Ze worden voorzien van nieuwe accesoires en software, het enige wat niet splinternieuw is is de behuizing, daar kan dus (hoeft niet) een kleine beschadiging aan te zien zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo.ik heb nu een qware 7 inch pro 2 tablet ook van intertoys die was toen ook in de aanbieding bij intertoys voor 100 euro.hij heeft het even goed gedaan maar later werd hij ook weer steeds trager.en nou wou ik er dus een paar weken geleden weer op omdat ik hem heel lang niet meer had gebruikt .maar toen liep hij dus vast bij het begin stuk.dat was een wit scherm met in rode letters qware er op.en daarnaa kwam er ook een scherm met android te staan die was ook heel erg traag.dus ik wil nou weer een nieuwe tablet kopen het liefst goeie 10 inch tablet en niet van een tweedehandssite en van het online kopen zijn wij ook niet maar zijn er dan toch nog goeie niet altedure 10 inch tablets?

Toegevoegd na 56 seconden:
Geen qware tablets meer alsjeblieft!!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou eigenlijk net wat meer uitgeven wanneer je een degelijke tablet wil, van een goede grootte en toch een goed scherm in termen van inkijkhoeken en aanraak-functionaliteit.

Persoonlijk zit ik te kijken naar de Cube U30GT. Wanneer je hem in Duitsland bestelt, zit je op 180 Euro ongeveer. Heeft een Mali 400 GPU, IPS scherm (dus goede kijkhoeken) en een snelle processor. Het is een van die nieuwe Chinese tablets op basis van een Rockwell chip. Ze zijn snel en kosten relatief weinig:
http://www.efox-shop.com/cube-u30gt-rk3066-dual-core-1-6ghz-android4-1-tablet-pc-mit-10-1-zoll-1280-x-800-kapazitive-touchscreen-p-269522

Hij is ook in Nederland te koop, maar dan zit je op 237 euro:
http://www.loveandroid.nl/u30gt.html

Hardware.info besprak laatst toevallig twee Nederlandse tablets waar ze redelijk positief over waren. Het gaat om een Yarvik van 9,7" die onder de 200 is, en een Point of View die 220 Euro is.
Zie: http://nl.hardware.info/tv/502/tablets-van-point-of-view-en-yarvik-vs-nexus-7
voor een video over wat ze ervan vinden.

Aan de rechterkant kun je op de tablets klikken om kijken waar ze te bestellen zijn en voor hoeveel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe jezelf een plezier een koop een goede 2ehands Ipad op marktplaats voor dat geld.