Apple: in de iPhone SE (3e generatie) kan één fysieke simkaart en één eSIM worden gebruikt of twee eSIM's.
Je telecomprovider moet dan wel eSIM ondersteunen en aanbieden.
Toegevoegd op 24 maart 2023 11:57: tekst
SimonV
een jaar geleden
Nee, het is niet mogelijk om een dual SIM te plaatsen in een Iphone SE met een enkele SIM. Iphone SE heeft alleen een enkele SIM-slot.
10 maanden geleden