Welke iPad moet ik kopen?

We willen graag een iPad gaan aanschaffen. We twijfelen of 16 g genoeg is of we toch meer moeten. Ik denk dat we hem het zelfde gaan gebruiken als de iPhone, Beetje muziek,surfen, foto's, YouTube etc. Hebben we aan 16 g genoeg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

16gb is zat voor de gemiddelde gebruiker, daar kan je aardig wat muziek, films en apps op installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je aan 16Gb genoeg hebt omdat je bestanden op iCloud kan zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een iPad 16G en ik moet regelmatig apps verwijderen als ik een nieuwe wil installeren, omdat ik niet meer genoeg ruimte heb. Ik moet er wel bij zeggen dat ik wel redelijk wat apps heb en ook een aantal grote, maar bijvoorbeeld weer niet zoveel muziek. Zelf vind ik dus 16G vrij weinig en had liever 32G gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf de 64 gig versie ik heb ook veel games en mooie hd films en natuurlijk muziek. Ik zou zelf voor een 32 gig aan of 64 dan weet je teminste dat je genoeg geheugen hebt.