Waarom kraken mijn oortjes als ze in mijn telefoon zitten?

Ik denk zelf dat dit aan mijn telefoon licht omdat het gebeurt bij mijn headset & oortjes.
Als ik mijn mobiel aan heb staan is er niks aan de hand, maar zodra ik hem op slaapstand heb beginnen mijn oortjes te kraken.
Zodra ik de plug uit de mobiel haal houd het gekraak op!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Probeer je connector goed schoon te maken, en ook de poort zelf.

Antwoorden (1)

ik denk dat je telefoon niet goed met je headset/oortjes connect. Je zou kunnen proberen je poort schoon te blazen/vegen of je oortjes/headset beter in de poort te duwen.