Betalen na updaten jailbroken iphone apps in app store?

Ik heb een iphone 4s. Software 5.0.1
sinds gisteren heb ik mijn iphone gejailbreakt.
Vandaag allemaal spelletjes erop gezet en alles werkt naar behoren. Nu kreeg ik der straks al een vraag van app store om een app van installious te updaten, ik geprobeerd, en ja hoor dat ging goed.

Nu is mijn vraag, betaal ik hier nou toch voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je moet er wel op letten dat je de app update via Installous en niet via de App Store anders heb je misschien nog steeds kans dat je ervoor moet betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja. Zodra je apps die je via installous hebt gedownload, en je update ze (= opnieuw downloaden, met nieuwere versie) via de appstore, dan betaal je er alsnog voor.