hoe reset ik mijn samsung galaxy s plus?

ik heb een code erop staan. maar die ben ik dus vergeten.. hoe kan ik mijn telefoon resetten?

Toegevoegd na 3 minuten:
dat is een vergrendel code ( 4 cijfers) maar die ben ik dus helemaal vergeten en ik had al opgezocht moe dat moest : Volumeknop up + home knop + power knop maar dan krijg ik een android poppetje in beeld en staat er : Downloading... Do not turn off target Wat moet ik verder nu doen ?

Toegevoegd na 4 minuten:
dat is een vergrendel code ( 4 cijfers) maar die ben ik dus helemaal vergeten en ik had al opgezocht moe dat moest : Volumeknop up + home knop + power knop maar dan krijg ik een android poppetje in beeld en staat er : Downloading... Do not turn off target Wat moet ik verder nu doen ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ga niet zomaar aan je telefoon zitten zonder dat je iets weet. Je hebt je telefoon op die manier in de 'download modus' gezet. Zie linkje onderaan hoe je je telefoon kunt herstellen. Als iets niet lukt, dan moet je even reageren. Succes.

Bronnen:
http://toestelhulp.t-mobile.nl/m/samsung/i...

Misschien kun je naar 'Instellingen' en dan staat er misschien 'Terugzetten naar fabrieksinstallatie' ofzo.

dan moet je paar keer verkeerd de code doen en dan staat er inloggen met gmail account dan kan je weer in je telefoon als je gmail account vergeten ben ga naar gmail en dan op wachtwoord vergeten dan dan moet je je msn email geven dan sturen ze je gebruikers naam en kan je je wachtwoord veranderen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100