Welke firmware is het beste voor mijn Iphone 3G?

Ik heb gezien dat 4.3 niet meer voor de Iphone 3 is(k*t Apple). Maar welke andere firmware is NU het snelste, veiligst, uitgebreidste firmware voor de 3G?

Ik wil hem straks misschien gaan Jailbreaken, zal de Iphone 3G daar tegen kunnen? En gaat die daarvan eerder kapot ofzo?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

4.2.1 is de laatste versie voor de 3G en werkt, hoewel traag, het beste. Jailbreak kan met elke versie en wanneer iets niet meer werkt, gewoon de oude firmware terugzetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2.1 biedt alle functies tot versie 4.3. Daarna wordt 4.2.1 niet meer van nieuwe functies voorzien. Zie antwoorden op vraag JWvR over de risico's van jailbreaken. Ik heb het zelf nooit gedaan.