Is het een probleem dat je accu van je telefoon iets minder Watt en iets minder mAh heeft/gebruikt dan degene die ik had gekregen bij mijn toestel?

Ik heb een accu gekocht via internet.0.5
Alleen deze die ik heb ontvangen heeft 50mAh minder en 0.5 watt minder...

Tis een Huawei accu dit zijn de specs:

Mijn oude die er bij hoort had:
1750 mAh
6.5 Wh
3.7 Volt

mijn nieuwe heeft:
1700 mAh
6.3 Wh
3.7 Volt

Dus er zijn kleine verchillen.
Het past er echter wel in en is nu aan het opladen.
Is dit een probleem dat er van die verchillen zijn of kan het gewoon zonder het apparaat stuk te maken ofzoiet. Ik heb hier zelf niet zo veel verstand van...

Alvast bedankt voor de hulp!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Het beste antwoord

Geen probleem hoor, zal alleen iets sneller vol zitten en iets sneller leeg zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank u wel!
Ik heb hier best veel aan! Nog een prettige dag!!! :D