Als ik de iPhone 4 reset (zodat iemand anders hem kan gebruiken) hou ik dan nog alle gegevens op de iPhone 5c?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Wanneer je de iPhone 5C al hebt, en daar nog gewoon gegevens op staan, en je reset vervolgens de iPhone 4, dan behoudt je gewoon alles nog wat op de iPhone 5C staat.

Maar waarschijnlijk bedoel je dat je de gegevens wilt overzetten (denk ik).

Ik kan nu wel een heel stappen plan maken hoe dit moet, maar Apple heeft hier een onwijs handige handleiding voor! Ik heb het linkje als bron toegevoegd, en hem hieronder nog even geplaatst :)

Succes ermee, en veel plezier met je nieuwe iPhone!

http://support.apple.com/kb/ht1766?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja als het goed is heb je een reservecopie op je computer staan. Als je de iPhone 5c aan de computer legt kan je het instellen dat alle gegevens op die iPhone komen.