Kan het kwaad om mijn iPhone in de Mac van iemand anders te pluggen?

Hij synchroniseerd zijn iPhone regelmatig met zijn laptop. Ik heb ook al eens mijn iPad aan die van hem gehangen en toen ging er niks mis. Zou ik ook nog mijn iPhone eraan kunnen hangen voor bv muziek? Of gaat het dan mis, dat hij of ik bepaalde gegevens verlies?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

je moet dan de eerste synchronisatie annuleren, en dan muziek vanuit de
muziek bibliotheek van de computer waar hij op aangesloten is slepen naar de muziek bibliotheek van "iPhone van.." en dan zegt hij synchroniseren dit moet je laten. maar! je moet dus NIET op synchroniseren klikken!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Uhm ja en nee
Kan niets gebeuren behalve dat al jou gegevens van je iPhone op de computer van die gene staat, die kan dan ook alle apps waar jij misshien voor betaald hebt gratis op zijn of haar iPhone of iPod zetten !