vanaf hoeveel apps wordt je ipod echt sloom en gaat hij crashen?

ik heb 112 apps en mijn ipod crasht continu.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb 500 apps en hij is nogsteeds snel, maar heb iphone 4
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij moeten er wel meer op kunnen, mits hij niet gejailbreaked is natuurlijk.

Antwoorden (1)

Dat ligt aan de grote van de apps
Stel , je hebt een ipod een ipod van 8 gig
En je hebt niks anders dan apps , dan kan je ongeveer tot 6gig aan alleen maar apps erop zetten voor hij echt sloom wordt
Maar hij kan natuurlijk ook sloom worden van alleen maar aan 4gig Apps , die allemaal op de achtergrond draaien
Maar als je 112 apps hebt ,raad ik je aan om multitasking niet te gebruiken , en alle onzinapps te verwijderen, en te kijken of ze voor jou ipod wel helemaal geschikt zijn
En kijk of je wel de nieuwste software hebt
Dat scheelt al heel veel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je 8gig iTouch hebt heb je geen eenz multi tasking...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Bartieboy nee klopt. maar Boazbb toch bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Graag gedaan